אסטרטגיות מכירה

בסרטון הבא נלמד אוצר מילים באנגלית עסקית בנושא אסטרטגיות מכירה. האזינו לשיחה הבאה ולאחר מכן בדקו את הבנתכם ואת אוצר המילים שלכם בעזרת הבוחן המופיע לאחר התרגום.

מייק ולידיה מנהלים שיחה על הביצועים של צוות המכירות וכיצד הם משתמשים באסטרטגיות מכירה יעילות כדי להגדיל את ערך ההזמנה של כל לקוח. בואו נקשיב:

מייק: היי לידיה, רציתי להתעדכן לגבי הביצועים של צוות המכירות שלנו. איך הצוות שלנו מתפקד בחודש האחרון?
לידיה: שלום מייק, היה די טוב בחודש האחרון. הצוות שלנו השתמש באסטרטגיות מכירה יעילות כמו מכירה צולבת ומכירה דוחפת כדי להגדיל את ערך הזמנת כל לקוח. כמו כן, התמקדנו בשירות לקוחות מעולה כדי לוודא שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהחוויה שלהם.
מייק: נהדר. אני סקרן, איך הם הסתדרו עם משא ומתן של חוזים?
לידיה: הביצועים היו טובים במשא ומתן. הם מקפידים להקשיב באופן פעיל לצרכים ולחששות של הלקוח ולמצוא פתרונות שמתאימים לשני הצדדים.
מייק: זה נכון. חשוב לזכור שאנחנו לא רק מוכרים מוצר, אנחנו מוכרים חוויה. אני גם חושב שאסטרטגיית מכירות מוצקה היא חשובה. האם יש תחומים שאת חושבת שנוכל לשפר באסטרטגיה שלנו?
לידיה: אני חושבת שמתן הכשרה נוספת לטכניקות מכירה ושירות לקוחות יועיל לצוות שלנו. אנחנו רוצים לוודא שאנחנו תמיד מעודכנים באסטרטגיות המכירה העכשויות ביותר.
מייק: רעיון מצוין. בואי נעבוד על הכנת תוכנית להכשרה נוספת והענקת משאבים לצוות המכירות. אנחנו רוצים לוודא שיש להם את כל הכלים שהם צריכים כדי להצליח.
לידיה: נשמע טוב. תודה על ההכוונה והתמיכה, אנו מעריכים זאת.

בדקו את הבנתכם בעזרת השאלון הבא:

תוצאות

#1. מדוע מייק רוצה לדבר עם לידיה?

#2. באילו אסטרטגיות השתמש צוות המכירות כדי להגדיל את ערך ההזמנה של כל לקוח?

#3. במה התמקד צוות המכירות כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות?

#4. כיצד פעל צוות המכירות במשא ומתן על חוזה?

#5. לדברי מייק, מה חשוב לזכור כשמוכרים מוצר?

#6. מה לדעתה של לידיה יועיל לצוות המכירות?

סיום