בסרטון הבא נלמד אוצר מילים באנגלית עסקית בתחום שירות לקוחות ורכישה באנטרנט:
לאחר שביצע רכישה מחנות אלקטרוניקה מקוונת, ברונו יוצר קשר עם שירות הלקוחות כדי לדווח שקיבל זוג אוזניות אחר. אוליביה, הנציגה, מתנצלת על הטעות ומאשרת עם ברונו שיש במלאי את האוזניות האלחוטיות הנכונות. לאחר מכן היא מציעה לשלוח זוג אוזניות חדש לברונו כדי לתקן את השגיאה.
אוליביה: צהריים טובים! שמי אוליביה, ואני נציגת שירות הלקוחות. איך אוכל לעזור לך היום?
ברונו: היי אוליביה, אני ברונו. לאחרונה רכשתי זוג אוזניות מהחנות המקוונת שלכם, אבל נראה שקיבלתי את האוזניות הלא נכונות.
אוליביה: אני מתנצלת על הטעות. אנחנו בהחלט נדאג לזה. אתה יכול בבקשה לספק לי את מספר ההזמנה שלך?
ברונו: בטח, מספר ההזמנה שלי הוא 123456. הזמנתי את האוזניות האלחוטיות האדומות, אבל קיבלתי זוג שחור לא אלחוטי במקום זאת.
אוליביה: תודה שאישרת זאת, ברונו. תן לי לבדוק את המלאי שלנו כדי לראות אם יש לנו את האוזניות האלחוטיות האדומות בזמינות.
אוליביה בודקת את המלאי ומוצאת את הפריט הנכון.
אוליביה: חדשות נהדרות, ברונו! יש לנו את האוזניות האלחוטיות האדומות במלאי. אתה יכול לשמור את האוזניות הלא-אלחוטיות השחורות ללא תשלום, ואנו נשלח לך את האוזניות האלחוטיות האדומות.
ברונו: נשמע טוב. האם יש עוד משהו שאני צריך לעשות?
אוליביה: לא, זה הכל. אתה אמור לקבל את הזוג החדש תוך 5 עד 7 ימי עסקים. האם יש משהו נוסף שאוכל לעזור לך בו היום?
ברונו: לא, זהו לעת עתה. שוב תודה על עזרתך.
אוליביה: בכיף, ברונו! אנו מעריכים שאתה לקוח שלנו ורוצים לוודא שאתה מרוצה מהרכישה שלך. אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות או חששות. שיהיה לך יום טוב!
בדקו את הבנתכם בעזרת השאלות הבא: